Babyshower

Idag har jag varit på babyshower! Så det har blivit lite tårta, tacos och massa lekar. Man saknar nästan bebistiden igen och man saknar den längtan man har när man väntar sitt barn. Underbar och spännande känsla. 
Tränade imorse, men kände mig väldigt svag och trött i kroppen. Får ta det försiktigt nu i början, men har ingen feber eller förkylningar kvar än iaf. Imån börjar jag mitt nya schema och om jag mår bra ska jag köra cardio varje dag :)
 


 
Today I have been on a baby shower! So I´ve ate a little cake, tacos and we did different games. I actually miss the babytime again and I miss the desire you have when you are expecting your child. Wonderful and exciting feeling.
Trained this morning, but felt very weak and tired in my body. I need to take it easy in the beginning, but has no fever or colds left so Im glad for that. Tomorrow, I start my new schedule and if I feel good I'll run cardio every day :)
 
 
 
Its a old photo but everyone was needed to wear any blue so I wear my fitmom tank today :P
 



Kommentarer
Anonym

En fråga. Använder du dig av, vad man kallar, "fettförbännare"? T.ex. Tartarus, Ripped, Black Burn osv. Hur tycker du att de fungerar? Antar att de inte direkt "bränner fett" det får man nog jobba på på egen hand. Men utöver det? Mvh :)

Svar: Hej! Jag tog ripped hardcore innan varje trningspass innan och har börjat med det igen :) Tog det under hela min viktnedgång, men jag tar de för energin (300mg koffein). Så vet inte om det funkar som fettförbränning som det egentligen är :)
Malin

2014-09-07 @ 21:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0