Need new hair

Asså mina fästen är superlångt ner nu! Tänkte ta bort löshåret till nästa gång jag ska färga utväxten, men får se lite hur jag gör. Måste spara till en ny hårförlängning och det är ju inte speciellt billigt. Inte det lättaste när man har barn, hus, bil och inte har nåt jobb :S Men lite kan jag lägga undan varje månad vilket är skönt. Är glad att vi aldrig har legat back nån månad och att vi har möjlighet att spara pengar.
Va på arbetsförmedlingen i måndags, satt där med feber med Vincent, sovit 4 timmar natten innan och va hur trött som helst. Satt nog en timme där och väntade på min tur. Men nu är jag iaf inskriven och dags att börja söka massa jobb igen. Så får se om något nappar!
 
 

 
I really need new hairextensions, think Im going to take it off this month :S Gotta save for a new hair extension but its really expensive. Not the easiest when you have kids, house, car and not have any work right now. But I can save money every month which is nice. Am glad that we have the opportunity to save money.
Was at the job center on Monday, sat there with a fever with Vincent, slept 4 hours the night before and was really tired. Sat there for one hour and waited for my turn. So now it´s time to start searching lot of work again. So will see I got something soon :)
 
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0