Barnrum

Har funderat lite på hur jag vill göra barnrummet om det blir en flicka (sambon har inget intresse för inredning så jag får bestämma^^)
Tror jag lagt upp bilder på hur jag vill ha rummet om det blir en pojke - stadstema i svart, grått och vitt och nån färg. Men gillar denna tapeten så mycket så vill måla den i rosa/ lila om det blir en flicka. Ha en vit fluffig matta, vit spjälsäng och en rosa gåbil som dekoration/ leksak längre fram.
Sen ska jag köpa en gungstol eller liknande som jag kan amma/ mata bebisen i på nätterna osv, ett skötbord och en byrå för förvaring. Mycket mer får nog inte plats.



Kommentarer
Johanna (WithLove)

Åhh va kul o följa dig :) Lite extra kul när man har samma BF :P Verkligen älskar den rosa bilen du la upp här, en sån vill jag ha, eller bebis?? :P haha Såg era bilder på er liten, så häftigt hur utveckade dem är ju. Kul att er va aktiv, vår bara sov o sov, gick inte ens o väcka h*n haha

2012-12-22 @ 12:29:02
URL: http://withlovin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0