Change

Jag va väldigt osäker när jag va yngre. Eller har varit i hela mitt liv, och jag kan väl fortfarande känna mig osäker på mig själv. Men det är så mycket bättre nu. Man kan växa ifrån osäkerhet och bli starkare. Man inser också att det inte är värt att tänka negativt och oroa sig hela tiden, man får nog av det tillslut. Man vill bara leva och se saker positivt. Man lär sig stå upp för sig själv och gör det man själv vill göra.
Att uppnå olika mål hjälper en att bli starkare, därför vill jag sätta upp nya mål. Jag vill satsa på något. Jag funderar lite om man ska plugga till personlig tränare/ kostrådgivare. För det hade jag lagt min själ i, men att jobba på ett random jobb för att få in sin inkomst ger inte lika mycket i längden. Men isåfall måste jag spara endel pengar, för jag hatar lån, är det värsta jag vet, inte för det är dåligt att då lån men jag blir stressad om jag har pengar som ska betalas tillbaka, vill alltid ligga ett steg före när det gäller just ekonomi.
 
 

 
I was very insecure when I was younger. Or have been in my entire life, and I can still feel unsure with myself. But it´s so much better now. You can grow from it and become stronger. It also realized that it´s not worth thinking negatively and to worry all the time, you get enough of it. You just want to live and see things positively. You learn to stand up for herself and do what you want to do yourself.
To achieve different goals helps you to get stronger, so I would like to set new goals. I want to invest in something. I'm thinking a bit to study till personal trainer / nutritionist. Because I know I had put my heart and soul into it, but to work in random jobs to get my income does not give as much in the long run. But if I decide to study I need to save money, because I hate loans, is the worst thing I know, not because it's bad  but I get stressed if I have lots of loans,I  will always be one step ahead when it comes to economy.
 
 
 
 
 


Kommentarer
vitcarrillo

you are beautiful both inside and outside encouragement in everything I do.

Svar: Thank you so much hun ^^
Malin

2014-09-16 @ 17:18:46
Josse

Åh det låter ju toppen! Förutom det ekonomiska då men oavsett är det ju en investering :D

2014-09-16 @ 18:35:15
URL: http://minbebis.com/blogg/joeeees


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0