Feeling fit

Är så glad, för har ätit bra och träningen denna veckan har gått superbra! Känt jag fått massa kontakt med musklerna, är öm och har träningsvärk i hela kroppen och all extra vätska är redan borta. Bara genom att äta nyttigt och träna i några dagar. Så det är stor skillnad från förra veckan när jag va sjuk.
Det är så lätt hänt att man kommer ifrån träningen/kosten när man varit sjuk eller bortrest, man skjuter lätt fram det då och tillslut blir det aldrig av. Så va det iaf för mig innan, därför jag alltid tränade i perioder för kom ofta ifrån det. Men nu när jag fått in det i vardagen så är det självklart för mig att börja träna såfort jag kan igen, jag längtar om jag inte fått träna på ett tag, är lite som en drog och nåt jag mår bra av.
Nu kommer jag ha två vilodagar, kan behövas efter 7 träningspass, sen på söndag är det på att igen!
 


 
 
Am so glad that I followed my diet this week and my training this week has been great! Felt I had lot of contact with my muscles and Im so sore and have pain in my whole body and all the extra fluid is already gone. Just by eating healthy and working out in a few days. So there is a big difference from last week when I was sick.
It´s so easy to come away from your workout / diet when you have been sick or away, you can easily push it forward, and then eventually it becomes never. It was like that for me before, thats why I always trained in periods. But now that I got it in everyday life, it's natural for me to start training again as soon as I can, I miss my workouts
if I´ve been sick or away for a while, is a bit like a drug, and it makes me feel so good.
Now I have two rest days, may be needed after 7 workouts in a row, then on Sunday it's a new week with lots of training :)
 
 
 
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0