Old me

Haha det är så kul att titta tillbaka på gamla bilder, alltså väldigt gamla bilder. Det är 5-6 år sedan bilderna togs och man kan ändras ganska mycket på den tiden. Hade inte lyft en vikt och hade inga former what so ever! Brösten gjorde jag några år efter så jag såg ut som en korv utan några former alls.
Så glad jag gjorde brösten och att jag lyfter vikter. Annars hade jag aldrig blivit så fast som jag är idag eller ha några konturer.
 


 
Haha it's so fun to look back at old pictures, I mean very old pictures. It´s 5-6 years since the pictures were taken and you can change alot in that time. Didn´t lift any weights and had no form what so ever! I did my breast a few years after this pictures andI looked like a sausage without any forms at all :P
So glad I made a breast augmentation and that I lift weights. Otherwise I would never have become so firml that I am today or have any contours on my body!
 
 
 
 


Kommentarer
Jeanette

Herregud vilken skillnad, riktigt bra jobbat!!

2015-07-01 @ 16:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0