Foxy spikes

Jag har funderat att sälja mina Jeffrey Campbell skor som aldrig används. Jag festar ju så sällan och brukar inte gå med dessa när jag shoppar. Så dessa står bara och dammar i sovrummet. Har dessa svarta med nitar och ett par beiga i mocka med nitar. Men funderar att spara de beiga. Får se hur jag gör, bättre de kommer till använding. Har iaf storlek 39 och de är ju dösnygga! 
 


 
I've been thinking of selling my Jeffrey Campbell shoes that I never use. I Party so rare and I usually don´t wear heels when Im shopping. So these just stands in my bedroom. Have these black with studs and a pair of beige suede with studs. But thinking about saving the beige. We'll see, better they get to use. I have size 39 and they're sooo gorgeous! 
 
 
They maybe not fits with this pants, would be better with the beige ones :)
 
 
 


Kommentarer
Malin

Vad tycker du om valet och hur insatt är du i politik?

Svar: Jag är inte alls insatt i politik tyvärr
Malin

2014-09-15 @ 11:28:08
Malin

Synd att du säger så, ingen över 20 år borde ha den inställningen och med barn osv är det ännu viktigare!

2014-09-15 @ 11:41:04
Malin S

Röstade du då?

2014-09-15 @ 14:02:35
Josse

Jag fattar inte hur många Malin som hänger här, haha, men Malin 1, den där sista kommentaren var väl ändå lite onödig. Som om man skulle kunna väcka politiskt intresse av att skuldbelägga människor? Det finns faktiskt dem som kommer från familjer där man inte talar om samhällsfrågor, inte vet spec mkt om hur världen fungerar eller ens bryr sig eftersom de bl a kanske saknar förståelsen och aldrig behövt reflektera kring saker och ting. Där ska ju partierna ändå komma in och väcka intresse och debatt. Skulle snarare se det som ett misslyckande från deras sida oavsett om personen ifråga har barn eller ej. Att vara insatt i det politiska kan vara väl så viktigt men jag tror knappast en sådan kommentar bidrar till ökad lust att vilja ta reda på mer och vara med och påverka. Även om detta val markerar något väldigt nytt och skrämmande.

2014-09-15 @ 14:13:06
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Malin

Man har väl ändå åsikter om hur saker och ting borde vara och ger inte partierna något intryck borde man skaffa det själv. Jag är uppväxt med extrema vänster-åsikter men har aldrig hållt med i vad som sagts, och därför röstade jag på alliansen. Det är upp till en själv att hitta vad som passar en. Jag tycker det är väldigt viktigt att man vet vad man vill och röstar därefter. Sen vad man röstar på är orelevant. Man kanske har barn i skola och på förskola, en mormor på äldreboende, ett eget företag, you name it, man vet ju bara själv vad som gynnar en.

Svar: Tycker heller inte man bara kan rösta på det som gynnar en själv utan man är mer än en som bor i detta land. Så det går inte va girig i en sånhär sak
Malin

2014-09-15 @ 14:23:49
Malin

Girig? Då borde ju alla människor röstat på samma parti? Varför ska man inte rösta på det som gynnar en själv? Alla har vi olika förutsättningar och alla patier står för olika åsikter och passar olika männskor!

2014-09-15 @ 14:43:15
Josse

Ja men det finns faktiskt dem som inte bryr sig. Vi är alla olika. Du säger att det funnits mkt vänster runtom dig, då har förmodligen det bidragit till ditt intresse och engagemang att överhuvudtaget bry dig om debatten kring politik. Men spelfältet ser inte ut så för alla, man väljer varken bakgrund eller föräldrar som påverkar det där. Vi har haft det likadant hemma hos oss, mkt debatter kring vad som borde kunna leda fram till vad och varför man borde rösta si eller så. Jag håller med dig fullständigt att det egentligen är varje medborgares skyldighet att sätta sig in i sånt här men tyvärr lever vi inte i en perfekt värld. Och jag tror inte att de som kanske inte talar kring politisk tillhörighet eller uttrycker sina åsikter inte har några. Det är fullt möjligt de har men att de inte känner att de är kapabla att ge sig in i debatten och försvara sig själva. Det kan ju faktiskt bli relativt hätsk stämning så det är helt säkerligen en bidragande orsak det också. Inte direkt så att man blir bemött med öppna armar när man säger vad man tycker ;)

2014-09-15 @ 16:25:42
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0