Knee hurts

Hatar vara begränsad! Jag har inte nån smärta i knäna om jag inte tränat, men såfort jag ansträngt mig lite så värker den högra knäskålen. Funderar att besöka en naprapat, eller vem är bäst på att lösa sånahär problem? Gick hos sjukgymnast men det har väl inte hjälpt så mycket. Jag hade kunnat träna som vanligt, smärtan är inte outhärlig, men jag vågar inte ta ut mig för jag är rädd det ska bli värre då. Men det är ingen kraftig smärta, men man vill veta varför och vad man kan göra åt det. 
 


 
Hate to be limited! I don´t have any pain in my knees if I haven´t been training, but as soon I workout my knee hurts. Thinking of visiting a chiropractor, or who is the best at solving problems like this? Joined by a physiotherapist but it haven´t helped so much. I could train as usual if I wanted, the pain is not so bad, but I dare not take risks because I am afraid it will be worse. I want to know why and what I can do about it so I can train hard, do squats, heavy deadlift and so one.
 
 




Kommentarer
Johanna

Vill skriva o följa dig instagram men hittar dig ej, snyft, mvh Johanna

2015-06-26 @ 15:44:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0