Restdays

Nu är det vilodagar i två dagar, ska bli rätt skönt faktiskt så mycket som jag tränat denna veckan, och imån är det äntligen naturgodis dags!! Man uppskattar det mer när man inte äter det lika ofta.

Sen på söndag blir det ett biceps och ryggpass, ett av de roligaste passen. Jag är alltid lika förvånad när jag fotar min rygg, man ser ju inte hur mycket muskler man faktiskt har i spegeln. Kollade en gammal bild som är tre månader efter förlossningen, inte samma ljus, men ja det är endel skillnad iaf! :)
 


 
 
Now I finally have two restdays, it´s quite nice cause I´ve train really hard this week, and tomorrow is finally time for cheatday!You appreciate it more when you don´t eat it as often.

Then on Sunday there will be a bicep and back workout, one of the best sessions. I am always amazed when I see my back, you can´t see how much muscle you actually have in the mirror. Watched an old picture that is three months after Vincent was born, not same light, but yes it´s a big difference anyway! :)
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Hej, ville bara säga du enormt duktig och ger mig dåligt samvete. Var med om olycka 05 men firtfarande ej tatt itu med livet. Vet ej hur detta med blogg osv funkar och kan ej skriva på din FB sida kan endast gilla o skriva till vänner men dela i varje fall, du en inspirationskälla som dock ger en dåligt samvete. Ooooo så snygga kläder, bikinis toppar, allt, go girl!!!

Svar: Hej! Tack så mycket! Få inte dåligt samvete, man får ta allt i sin egen takt. Numera bloggar jag på fitnessmom.se :)
Malin

2015-06-19 @ 13:58:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0