Celsius

Tusen tack Celsius för min flak idag! Det behövdes verkligen för jag drack den sista igår :) Såg att fitnesslifestyle.se har Celsius för bara 19kr, så om man ska beställa därifrån kan man ju passa på att ta några Celsius med :P Mina favoriter är cola och jordgubb/kiwi. Jordgubb/kiwi är väldigt god med frysta bär i!
 
OCH imån kommer äntligen en video upp med min favoritrumpövning som jag filmade idag. Missa inte det ;)
 


 
Thank you so much Celsius, I really needed this today cause I drank the last one yesterday :) My favorite taste is cola and strawberry/kiwi, its really good to have frozen berries too with this drink! :)
AND tomorrow a video comming up with my favorite glute exercise, don´t miss it! ;)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Du borde läsa kissies senastr inlägg om fitness. Väldigt intressant och faktiskt väldigt väldigt sant!

Svar: läste det igår, men känner inte det inlägget berör mig :) Däremot har många anklagat jag har ortodoxi men det är jag 100% säker jag inte har
Malin

2014-09-12 @ 14:24:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0