Passion for fitness

När jag skrivit några inlägg i rad som handlar om träning/fitness så blir jag nästan stressad, för jag vill variera mina inlägg för så många önskar annat också. Men samtidigt så borde jag skriva om det som intresserar mig. Jag tar till mig alla önskningar ni har och jag bloggar gärna om nästan vadsomhelst om ni har nåt specifikt ni vill jag ska ta upp. Men annars vill jag blogga ca 80% om fitness. Det blir så påtvingat när jag försöker komma på andra inlägg som inte har med ämnet att göra, för jag har inget intresse av tex smink, mode just nu. Eller jag shoppar sällan och har lixom inget att komma med där. Bloggen handlade först om smink/skönhet, men det va innan jag ens blev gravid, hade inget annat att blogga om än det vid det tillfället. Sen blev det en gravidblogg och nu är det en träningsblogg med lite inslag av mammalivet. Så ni som följer mig här hoppas jag följer mig för ni gillar fitness/recept, för det är det ni kommer få läsa mestadels :) Kan tyvärr inte ha massa olika teman, utan det är en träningsblogg helt enkelt och vill försöka hålla mig till det så mycket som möjligt.
 
 


 
When I wrote a few posts in a row that is about training/ ftness then I almost feel stressed, because I want to vary my posts cause so many wants that. But at the same time should I write about what interests me. I will aways listen to your wishes and what you want to read here in my blog and I love to blog about almost anything if you have something specific you want me to take up. But otherwise, I want to blog about 80% of fitness. It's so forced when I´m trying to write other posts that I don´t have any interest for, because I have no interest in makeup, fashion right now. Or I shop rarely and has  nothing to come up with there. The blog focused first on makeup / beauty, but that was before I even got pregnant, had nothing else to blog about than that at the moment. Then there was a pregnant blog and now it is a training blog with some hints of mom life. So if you are following me here, I hope you follow me because you like fitness/recipes, because that is what you will get here :) Unfortunately, I can´t have lots of different themes, but it´s a training blog and simply want to try to stick to it as much as possible.
 
 


Kommentarer
sara

Bra det:) går ju inte att få alla nöjda o själv tycker jag jättemkt om din blogg o mkt just pga den handlar så mkt om träning,tror det blir en bättre blogg om man skriver om det man själv är intresserad av:)

Svar: Tack, så kul du gillar den ^^ Ja det är ju det bästa och mkt lättare att blogga om det man är intresserad av :)
Malin

2014-09-12 @ 16:53:10
jane

Heej!

Trevlig blogg! Måste fråga! Är osäker vilken storlek jag ska beställa i freddy sport tightsen. Vilken storlek använder du?

Svar: Hej!
De är väldigt stretchiga och jag har min vanliga storlek. De sitter tajt men tycker de ger bäst effekt för rumpan få :P
Malin

2014-09-12 @ 20:18:50
URL: http://janemarina.devote.se
Amanda

Jag tycker helt klart att du ska hålla dig till fitness! Jag läser din blogg just för att den handlar om fitness och önskar jag läsa om annat läser jag andra bloggar. Dessutom tycker jag att om du verkligen är intresserad av det du skriver om så blir det bättre inlägg, och det märks verkligen i din blogg! Ditt engagemang och kärlek till fitnessen lyser igenom inläggen. Så fortsätt såhär bara :) Tack för att du bloggar och inspirerar mig! kärlek från amanda

Svar: Hej!
Kul att läsa att de faktiskt finns de som läser för fitnessinläggen :) men de flesta gör säkert de annars hade de nog tröttnat på min blogg :P
Malin

2014-09-12 @ 21:00:03
URL: http://nattstad.se/svettig


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0