Gravid 8 veckor

Är i vecka 8+1 idag. Magen är ständigt väldigt svullen och jag kan glömma att äta nyttigt, för det går bara äta det jag tycker är gott när man mår illa hela dygnet. Det börjar ta kål på mig. Började gråta idag för jag ständigt mår illa och inte orkar göra nånting och sen har man dessa humörsvängningar. Blir lite som när man dricker, känslorna förstärks 10 gånger. Så när jag blir lite irriterad för nånting blir jag istället rasande haha.
Men det jobbigaste är illamåendet. Hade kanske varit bättre om jag kräkte så illamåendet försvinner en stund.
Jag är glad jag bara jobbar några timmar i veckan för hade nog inte orkat mer. Efter 3 timmars jobb igår var jag helt utmattad. Orkade inte röra mig på hela kvällen.

Bebisen är nu som ett hallon och börjar få mer mänskliga drag :) längtar tills detta är över och jag kan få hålla min bebis :) Och hoppas innerligt illamåendet försvinner till andra trimestern.



Kommentarer
Lina

Vad jobbar du med? :)

2012-11-17 @ 00:32:07
BeLovely

Lina: jag jobbar med kontorsservice på trygg hansa :) sen i januari börjar jag jobba deltid i en butik så då blir det nästan heltid :)

2012-11-17 @ 09:52:05
Anna Pettersson

Hej!
Jag heter Anna och jag var på språkresa i somras och skulle gärna vilja åka igen nästa sommar. Jag är någonting som kallas "Crew" och samlar poäng för att få en gratis språkresa, och undrar om du skulle vilja beställa en katalog utav mig, det är gratis och du binder dig inte till någonting utan du får bara hem en katalog, om du sedan bestämmer dig för att åka iväg så får du jätte gärna säga att du värvades utav mig :) Här kan du beställa en katalog: http://my.ef.com/Anna.Pettersson tack på förhand :)

2012-11-17 @ 12:29:34
URL: http://apettersson.blogg.se/
Anna Pettersson

Hej!
Jag heter Anna och jag var på språkresa i somras och skulle gärna vilja åka igen nästa sommar. Jag är någonting som kallas "Crew" och samlar poäng för att få en gratis språkresa, och undrar om du skulle vilja beställa en katalog utav mig, det är gratis och du binder dig inte till någonting utan du får bara hem en katalog, om du sedan bestämmer dig för att åka iväg så får du jätte gärna säga att du värvades utav mig :) Här kan du beställa en katalog: http://my.ef.com/Anna.Pettersson tack på förhand :)

2012-11-17 @ 12:29:34
URL: http://apettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0