Jeffrey Campbell rea!

Såg www.Henrykole.se rear ut flera litas med 40%. Önskar jag hade pengar men lär inte ha tillfälle att ha klackar på länge så ingen mening o köpa fler för min del.
Hade annars inte bangat på de svarta spike eller Lita everest.
Men 980-1050 är mer prisvärt för ett par JC än 600-700kr för ett par oäkta skor från din sko som börjat ta väldigt höga priser för deras skor.

Här är länk till hemsidan:

http://www.henrykole.se/sale.html?utm_source=Henry+Kole&utm_campaign=7be4cb60bc-Let_s_Talk_Lita_40_select_styles_11_8_2012&utm_medium=email



Kommentarer
Bella

Tack för tipset, jag köpte ett par :D kram

Svar: Varsigod :) man får passa på när de är rea :)
Malin

2012-11-09 @ 00:06:55
URL: http://belladellermark.blogg.se/
Mrs V

Ja, gillar du mer lyster så testa Diors. Den klassas som mediumtäckande och Estee Lauder som fullt täckande.
Men har man inte problemhy, med finnar eller ärr eller olika pigmentskillnader i hyn så tycker jag att mediumtäckande ger lika bra täckning som full täckning.

Täckningsmässigt märker jag inte större skillnad på diors och lauder.
Men just att Dior har mer en slutfinish med lyster i och lauder en mer matt. Och den känns lite tjockare och torrare att arbeta med.

Svar: Ska se om man kan få prover :) Jag har ingen fin hy så därför vill jag den ska täcka. Men dior kan räcka.
Men har väldigt mkt leverfläckar, lite finnar som jag gärna vill täcka :)
Malin

2012-11-09 @ 07:45:51
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0