Make up for ever

Klickade hem denna concealer palett från make up for ever idag. Har varit sugen på den paletten länge så får se om den är bra :) känner jag vill testa nåt nytt.
MUFE är väldigt svårt att shoppa från Sverige och har bara hittat några få sidor som säljer det märket.

Köpte det från denna sidan som har ett stort sortiment av det märket

http://www.gurumakeupemporium.com/epages/BT4080.mobile/?ObjectPath=/Shops/BT4080/Products/86/SubProducts/86-0006&Locale=en_GB

Paletten kostade 365 med frakt så den är rätt dyr. Frakten kostade ca 100kr :S



Kommentarer
Art by Anna

Svar: Tack så mycket! :) Jag har använt 8B som mörkast på den hundteckningen. Köpte en 9B-penna häromdagen som var lite mörkare. Vill man ha riktigt svart kan man kombinera blyertsen med någon annan teknik, typ tusch, pastell, färgpennor. Finns schyssta pastellpennor som verkar bra, dock inte till större ytor. 9B är den mörkaste blyertspennan så vill man ha kolsvart får man nog välja att kombinera med något annat. Nu blev det långt här, hoppas att det var til någon hjälp :)

2012-11-15 @ 23:00:18
URL: http://annatecknar.blogg.se
Belovely

Art by anna: tack så jättemkt för ditt svar :) får kika på pastellpennor :)

2012-11-16 @ 21:02:10
URL: http://belovely.blogg.se
Veronica

Jag hittar inte den du har på bilden på deras hemsida... Vad heter din palett?

2012-12-08 @ 09:36:35
Belovely

Veronica: hej!
Den bilden kommer inte fram när man väljer palett.
Men jag har palett 1 european :)
Beror på vilken hustyp du är. Men om du är svensk passar säkert 1 an :)

2012-12-08 @ 10:29:58
Veronica

Aah okej :) Jag är grek/svensk så den du har borde passa mig också tänkter jag, hellre lite för ljust än för mörkt

2012-12-09 @ 17:30:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0