Nitväska

Jag behöver en ny väska då min katt förstörde min förra.

Hittat två från amazon.co.uk, en från peyreshop.se och en från modekungen.
Men den från modekungen (som ser likadan ut som en från amazon kostar 899kr medans den från amazon kostar 29 pund o gratis frakt). Båda är dessutom syntetisk läder så 899kr är riktigt mkt överpris för en väska med fuskskinn. Så den utesluts.

Den från peyreshop tycker jag med är överpris men den är väldigt snygg.

Vilken tycker ni är snyggast och mest värd o lägga pengarna på?

 

Modekungen.se 899kr

 

Amazon.co.uk ca 300kr inkl frakt

 

Amazon.co.uk ca 300kr inkl frakt

 

 

Från Peyreshop.se 599kr

 
 

 



Kommentarer
Jenny

Den andra uppifrån tycker jag!

2012-11-06 @ 18:24:49
jojo

Håller med =)

2012-11-06 @ 19:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0