Jeffrey Campbell

Fick ett mail från Henrykole.se med lite nyheter från JC. Älskar skorna med spännen på! JC lita är även sköna att gå i, men det kan va jobbigt om man går länge med dom. Men jag klarar av att gå i stan o shoppa med dessa skor och de är inte ofta jag klarar de med så höga klackar :)
De skorna med klon är med riktigt grymma, "lite" annorlunda :)

Jag har foxy spike men har haft mkt problem att kunna ha dom. Första gången fick jag hemska skoskav trots jag bara hade dom en liten stund. Andra gången hade jag compeed plåster men det hjälpte inte då de bara gled av.

Om du har skor som är för trånga så kan man fukta en handduk och lägga i skon, så töjer det sig. Gjorde det på mina foxy spike och det hjälpte då jag ofta fick skorskav där fram där tyget skär in. Jag kan fortfarande få skoskav men lindrigare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0