SIGMA brushes

Idag hämtade min sambo mina sigma borstar. Som jag har väntat :) Beställde dom för några veckor sen.
Jag har inte testat dom än och det kommer nog dröja till helgen då jag är sjuk, mymymy :(
Men de känns väldigt mjuka och ser väldigt proffosionella ut! :)
Jag beställde Mr Bunny resekit så de är lite mindre, men jag har hellre denna storleken än de långa borstarna, för
jag håller ändå längre in så varför bära på massa extra tyngd? :P
 
Det enda jag blev lite besviken på va puderborsten, F30. Den va mindre än vad jag förväntade mig och va inte rund uppifrån utan mer oval, fast det kan ju va nåt positivt med. Men jag gillar stora o fluffiga puderborstar. Nästa gång blir det att testa Real Techniques stora puderborste, den ska va jättestor o mjuk! :)
 
F30 puderborste
 
Här är kitet, men den åt höger köpte jag separat och kommer ha till foundation. Den heter F80 och är platt upptill.
 
 
Den rosa rouge borsten från real techniques är nästan lika stor som puderborsten
 
 
 
Köpte dels ett kit för då får man en sånhär behållare :) Och jag kommer dela upp ansiktsborstarna med ögonborstarna, dock får de stora borstarna knappt plats.
 
 
Real Techniques puderborste. Ser så mysig ut
 


Kommentarer
Mrs V

Jag va också lite besviken på puderborsten.. trodde den skulle va mycket större.
Har redan en annan puderborste i samma storlek och vill därför ha en stor fluffig :/

Svar: ah det va lite synd. men den är iaf bättre än den jag har nu :) om du vill ha en stor fluffig är nog real techniques bra :) den verkar stor iaf :)
Malin

2012-10-16 @ 17:28:59
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0