Snyggaste vinterjackorna

Jag har plockat ur några snygga vinterjackor. Är ju dags att köpa det nu kanske om man inte har någon :)
Jag tycker det är värt att investera i en bra vinterjacka för den har man i många år, om man inte tröttnar.
Jag är jättenöjd med Everest vinterjackor, men min jacka blev tyvärr stulen förra året på mitt gym. Förstår inte hur man kan gå i en stulen jacka, skäms man inte? Usch på människor som stjäl från andra!
 
Jag köpte en snygg vinterjacka från Zara i Grekland, där kostade den 99 euro, alltså ca 800kr, men på Zaras hemsida kostar den 1199kr. Bilden gör inte rättvisa för jackan, den är mkt snyggare i verkligheten. Kan ta ett kort på den någon dag.
 
När det gäller vinterjackor tycker jag det är mkt lättare att testa i butik, jag är rätt kräsen när det gäller jackor och gillar inte se ut som en säck i en, (trots det är inne idag). Men jag föredrar figursydda jackor och kläder!
 
 
Jacka från www.Zara.com
 
Jacka från www.Nelly.com
 
Jacka från www.Sportamore.se (blå och svart)
 
 
Jacka från www.Republic.co.uk
 
Snygga skinnjackor
 

Från www.Topshop.com
 
Från www.Shestore.se
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0