Vilken locktång?

Ska beställa en locktång. Just nu lockar jag med plattången men den är inte rundad vid kanterna och är svårt att få fina lockar med. Så tänkte jag testar en lite större locktång :) Antingen 30mm eller 32mm.
Använder ni locktång? Isf vilken storlek och modell? Jag vill ha stora glamorösa hollywoodlockar :)
 
Nån som har nån av dessa? Lutar åt BOSCH för den va bäst i test och är 30mm, sen är det roterande sladd och fästet där man håller där fram, plus den är lite billigare, ca 380kr på cdon.com.
(Köp inte sånt här i butiker, mkt billigare på nätet? :)
 
 
 
 
Förra gången jag gjorde hårförlängning, då va det mer slingatb med mörkt och ljust, men det va inte så mörkt som på bilden.
 
 
 
Här hade jag mitt clips hår, det går få fint med det med. Nackdelen är att det är mkt mer obekvämt då det luggas lätt och blir knöligt när man vill ha uppsatt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0