Kli kli kli

Usch vad det kliar och sticks över hela kroppen. Känner mig torr och livlös i huden. Sen har jag utslag på smalbenen och brösten som kliar.
Tänkte köpa bodyshops bodybutter imån. Måste ha en mer krämig lotion.
Är inte nöjd med 100% pure bodybutter jag köpte. Tycker inte den är alls skön på torra ytor, känns inte mjukgörande utan blir mer som en tunn olja som lägger sig som en hinna över det torra.
Sen skulle jag aldrig orka smörja hela kroppen med den, skulle tagit evigheter då den är i fast form så man måste värma upp allt i händerna innan. Trots det blir det ändå små klumpar som inte smält som man måste massera in försiktigt för det inte ska ramla på golvet. En annan negativ sak är att det va så lite i en burk så den hade nog bara hållt en vecka om man smörjde hela kroppen varje dag.

Däremot gillar jag 100% pure bodyscrub. Gillar att det blir en olja av det och man känner sig väldigt len i duschen. Fast efter duschen känner jag mig som innan jag duschade så har inte kvar nåt av scruben då den duschas bort. Men hoppas den gör nån nytta iaf.




Kommentarer
mrs v

Testa deras lotion. Nu har jag bara testat vanilj men den e krämug men inte flottig på huden.
Den e nog för tjock på sommarn. Skulle vilja ha tunn då. Men bra nu under kalla tider...

2013-04-05 @ 05:53:02
URL: http://www.boobluscious.blogg.se
Belovely

Mrs V: ja den är nog bättre om man är torr.
Vet du hur länge den räcker? Det är ju 236ml så det är ändå endel. För vill inte känna man snålar när man smörjer sig för man får för lite kräm:)

2013-04-05 @ 08:32:29
URL: http://belovely.blogg.se
mrs v

Kass på uppfatra hur länge saker håller...asså man behöver inte mkt för då tar det evighet innan den sjunker in. Men va ett tag sen jag köpte min men har mkt kvar men jag har så många olika jag använder...så kass på säga hur länge de håller. Men jag är nöjd...vill köpa fler i andra dofter :)

2013-04-05 @ 12:55:15
URL: http://www.boobluscious.blogg.se
Belovely

MrsV: okey :) men ska nog testa den. Vilka lukter har du testat? Funderar att köpa white peach.
Måste scrubba igenom hela koppen o smörja med nåt bra känner jag. Känner mig torr överallt :)

2013-04-05 @ 15:40:23
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0