Favvobyxorna

Eftersom jag inte får över några shorts över låren har jag varit orolig jag inte kommer kunna ha några av mina byxor till hösten. Jeansen har jag inte testat för vet de inte kommer över låren, men mina favoritbyxor gick på :) Det är rätt mycket stretch i dessa så det är därför. Men de va TAJTA! Gick knappt böja benen..men de gick iaf på. Får hoppas de sitter bättre till hösten.
Jag har läst att höfterna oftast blir bredare efter en graviditet och det märker jag. Jag gillar breda höfter och former men samtidigt är det surt om jag ska behöva köpa en helt ny garderob. Det verkar inte som höften alltid går tillbaka helt men får hoppas.
Får också hoppas magen blir lite fastare när jag gått ner mina gravidkilon, nu känns det som allt bara hänger. Min hud runt magen och ryggen är extremt uttöjd för kan dra ut huden hur långt som helst, inte konstigt då Vincent legat där i :) Men är glad jag sluppit bristningar och skrynklig hud på magen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0