Förskola

Idag har det varit stressigt. Först va jag på gymet sen fick jag stressa iväg snabbt till ica och sen skulle vi besöka en förskola. Gick fel så vi fick gå snabbt men vi kom bara nån minut för sent :P
Den förskolan vi va på idag är helt nyöppnad och va väldigt stor med en jättestor uteplats/ trädgård. De är mest ute och leker och är sällan inne vilket vi gillar och att de inte har massa färdiga leksaker utan att det finns tillgång till mycket att leka med i naturen. Men de va under uppbyggnad fortfarande så just nu såg de inte sådär kul ut.
Ska eventuellt besöka en annan uteförskola på tisdag som ligger precis intill skogen och sen är det en till vi ska kika på. Det dumma är att de öppnar klockan halv 7 och det passar inte våra jobbtider om jag får jobb hos min pappa. Där börjar jag isf vid halv 6 eller om jag jobbar natt så är jag hemma vid 6 och min sambo börjar jobba halv 5, så får se hur vi löser det då.

Vi vill iaf va ute i god tid och så fort som möjligt ansöka om en plats. För då är de större chans man får en plats :)

Kommer skola in han antingen i augusti när de flesta skolas in eller i september om jag vill va hemma lite längre :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0