Frukost

Gröt är en bra frukost för man kan variera sig så mycket. Det är viktigt att få i sig protein och kolhydrater för att få energi efter nattens fasta och den bör innehålla 25% av ens dagliga intag.
Därför har jag börjat äta gröt oftare, där får man lätt i sig kolhydrater och fibrer av fiberhavregrynen och linfrön, protein av kvarg och proteinpulver som jag tar ibland och vitaminer från bär eller frukt som jag brukar ha i. Sen behöver jag ha en frukost som är lätt att göra då Vincent alltid vaknar när jag ska äta frukost :P


På söndag ska jag träna med sambon. Ska bli kul! Mina föräldrar ska passa Vincent under tiden. Inget vi kan göra så ofta, men hoppas han vet nån bra övning jag kan göra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0