Han börjar lära sig

 

Hur underbar är inte denna lille kille då? Det har hänt så mycket denna veckan i hans utveckling känns det som.
Igår kunde han vända sig från rygg till mage på mattan, han har börjat härma mig och han kan stabilisera huvudet perfekt nu och även lärt sig hoppa i hoppgungan! (Eller mer gunga) Han älskar den. Är nog det bästa köpet hittills för här kan han aktivera sig själv. Igår hoppade han i den i 30 min utan problem. Man kan bara stå o titta på han och det är just såna här ögonblick som är så underbara, när man ser han klara saker själv, utvecklas, inse hur stor han blivit.


Men en sak han gjorde i fredags som såg så otroligt kul ut va när han härmade mig när jag åt. Han satt i knät mitt emot mig och stirrade på mig, så åt jag naturgodis och tuggade tydligt framför han, och sen varje gång jag la en godis i min mun tuggade han också. Såg väldigt kul ut iaf :P Han blev väl lite läskad hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0