Lyxkväll nr 2

Igår va jag och Vincent i köpcentret för att köpa present till min pappa och sen letade jag efter en fin kjol men det fanns inte nånstans. Så himla dåligt utbud. Va inne i alla möjliga klädbutiker. Så jag får väl skippa klä mig juligt i år. Men jag hittade en fin skjorta till pappa, (likadan som Danny köpte nyligen), en till sporttopp från Lindex, en supersnygg guldig klocka med leopard och en vit tshirt :) Så Vincent va vaken hela kvällen och sov inget på eftermiddagen. Sen somnade han vid halv 9. Såå skönt att ha hela kvällarna för sig själv. 
Han skötte sig iaf superbra när vi var iväg, gnällde inte en endaste gång :)
Sen vaknade han vid 08.00. Inte ätit nåt inatt så alla har fått en hel sammanhängande sömn.  Mer såna nätter tack :)


Innan vi drog iväg till köpcentret körde jag ben och rumpa på gymet. Älskar höftlyft, den bränner så enormt i rumpan så hoppas den gör nytta :) Sen igår körde jag sittandes mot en vägg med en 5 kilosplatta liggandes mot låren. Den övningen tar väldigt bra på ovansidan lår och känns skonsammare än benpress. 

Jag igår på gymet
När jag spänner är rumpan rätt putig, men liten




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0