20 veckor

Wohoo idag har jag passerat hälften av graviditeten! Vi har också gått ut med min graviditet på facebook så nu vet alla :) Lille Vincent växer för varje dag och jag väntar på att få känna nån kraftig spark snart. Känner bara lite smått änsålänge.
Tycker det är skönt att magen är så pass stor att andra kan se man är gravid och inte bara svullen :)
 
Jag har det väldigt bra just nu för jag mår inte dåligt av min graviditet, förutom humörsvängningar och nässtäppa. Sen jobbar jag inte så mycket så har mycket egentid där jag har massa tid att planera för bebisen, tycker det är kul att kika på nätet efter bebissaker :) Det enda som oroar mig är detta med pengar, det är alltid nåt som oroar mig i bakhuvudet, för vill ha kontroll hela tiden och jag vet inte än vad jag kommer få i mammapenning. Vill bara veta nu så jag kan slappna av. Men jag hoppas de räknar på mitt heltidsjobb som flera från fsk har sagt. Sen oroar jag mig redan nu om jag kommer hitta ett bra jobb efter graviditeten. Jag kommer ha ett deltidsjobb efter men det ger inte mkt timmar. Får hoppas jag hittar nåt iaf.
 
 
De två första bilderna blev väldigt suddiga, måste tvätta spegeln! :)
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Wow, riktigt annorlunda att se dig med en "stor" mage! Tycker gravidmagar är bland det finaste som finns :)

2013-02-06 @ 17:08:09
Belovely

Anonym: ja man känner sig helt annorlunda o alla kläder sitter inte på samma sätt :)
Men gravidmagar är vackert, och väldigt kvinnligt :)

2013-02-06 @ 21:33:07
Ida

Fin mage.. Kan verkligen rekommendera dig att ta ut piercingen i naveln i tid vilket jag inte gjorde då det nu är ett ärr "bristning"
Kram

2013-02-07 @ 09:55:36
URL: http://idolinaa.wordpress.com
Belovely

Ida: tack!
Oj det visste jag inte kunde hända. Tack för rådet. När tog du ut din piercing? Tror du det är bättre o ha en ring? Då det brukar bli trångt med själva staven.

2013-02-07 @ 10:25:47
URL: http://www.belovely.blogg.se
Jojo

Så stor magen blivit! Det går verkligen undan ;) och vad brun du är förresten! :) använder du brun utan sol? I så fall, vilken brukar du använda?

Kram

2013-02-07 @ 11:27:39
Belovely

Jojo: ja den växer som bara den nu :)
Jag hade tagit BUS innan jag tog dessa korten.
Köper en från kicks, http://m.kicks.se/kicks-/hudvard/kropp/brun-utan-sol-c239/self-tanning-lotion--p19768

Kram Malin

2013-02-07 @ 12:56:30
URL: http://belovely.blogg.se
Jojo

Aha, ska kolla in den. Det ser verkligen ut som en naturlig bränna - jättefint! :)

2013-02-07 @ 15:22:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0