Fjärde och fämte leveransen

Igår hämtade jag ut två paket till, fototapeten och paketet från Ellos :D
När man beställde fototapeten så skulle man välja en tapetaffär där man skulle hämta ut den. Så när jag hämtade tapeten så fick jag 10% på allt om jag blev medlem i deras klubb. Så tjänade 250kr :)
 
Kläderna från Ellos va jättefina! Nöjd med alla plaggen. Skönt och mjukt material och snygga färger! Tycker det är viktigt att matcha bebiskläder och ha fina kläder. Så jag planerar alla plagg så det går matcha med det mesta.
Har köpt lite i storlek 50, men kommer inte köpa i den storleken mer förränns efter graviditeten, för om jag går över några veckor kanske 50 inte ens passar, och inte kul om man köpt massa fina kläder som aldrig går användas. Så kommer köpa mest i storlek 56,62 och 68.
 
Sen fick jag en rosa träningsväska, vattenflaska och handduk på köpet. Det kommer jag använda sen när jag tar tag i träningen igen :) Ska köpa nya träningskläder med, blir mycket roligare att träna då när man har lite nytt. Men det blir inte förränns efter graviditeten.
 
Den här pikén va superfin, kommer passa perfekt till jeansen :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0