Plusset

Jag får en sån varm och härlig känsla i kroppen när jag tittar på denna bilden. Man minns känslan när man såg plusset. Alla dessa känslor för ett pluss på en sticka :)

Vi hade ändå bara försökt i 3 månader ( blev gravid på tredje försöket). Så det gick väldigt fort. För många kan det dröja upp till ett år eller längre innan de får se ett pluss.

Men jag minns att efter jag hade kissat på stickan och lagt ifrån mig den så såg jag direkt det va ett plus men kontrollstrecket va inte färdigt än. Men redan då fattade jag att det skulle bli ett pluss och den känslan går inte beskriva.
Nu sitter man här i snart vecka 21, tiden gar gått så fort, och kommer gå ännu fortare nu när våren närmar sig :)



Kommentarer
Johanna

Ja jag minns oxå den känslan som plusset gav en, den är så varm o vacker fylld med förväntan pirr o glädje. Jag kan känns så för andra pluss oxå :D Jag har sparat alla min test :/ haha få se hur länge dem får ligga kvar i lådan :P Nostalgi på dem ju

2013-02-09 @ 10:03:24
URL: http://withlovin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0