Spark

Denna veckan har jag känt mycket mer sparkar än innan. De har varit lite starkare. Men mest som en hög puls som trycker på under huden, fast känns mer än en puls.

Sambon och jag satt i soffan ikväll och bad han känna och han kände hur han rörde sig <3. Han blev helt chockad och förvånad att det gick att känna.
Sen när jag kände fick jag en riktig spark. Har inte känt de så tydligt innan, kändes precis som om han drog sin fot nån cm mot mig. Det är väldigt svårt o förklara känslan men att nåt trycker på inifrån :) ibland känns det som en stor luftbubbla som "ploppar".
Är en obeskrivlig känsla att känna sin bebis i magen.

Det är lite läskigt och overkligt nåt lever inuti mig och rör på sig <3



Kommentarer
Annika

Fin blogg :)

2013-02-17 @ 12:13:04
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0