Tredje leveransen

Hämtade även ut mitt babynest från tradera igår. En Sleepyhead. Det va som att få hem ett i nyskick då det kom med originalförpackningen och allt. Va några fläckar men det luktar iaf fräscht. Vet inte om jag ska tvätta den, för det verkar inte gå ta bort tyget. Men kommer ha en filt på nestet sen.
 
Den va väldigt vadderad och mjuk. Den delen som bebisen ligger på är som en luftmadrass nästan, så bebisen kommer inte känna av marken med den. Även kanterna va stabila. Köpte den för 448kr med frakt medans den kostar minst 925kr plus frakt på nätet. Så kika på tradera ni som letar baynest :)
 


Kommentarer
Madeleine

Det här har inget med inlägget att göra men jag har för mig att du beställde en del smink från e.l.f och tänkte fråga vad du tyckte om det? Var det bra grejer, trots att det är så billigt? Är sugen på att göra en beställning :)

Svar: Hej madeleine!jag har aldrig köpt smink från e.l.f. så kan tyvärr inte säga min åsikt om det märket :) men läst både bra o dåligt om det beroende på vilket smink man ska ha.
kram
Malin

2013-02-14 @ 15:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0