Bebisen i magen

Jag har en app på ipaden som heter Hello Baby och där kan man se bebisens verkliga storlek på skärmen för varje vecka, man kan spela in sin röst och höra hur det låter för bebisen och info om bebisen.

Storleken har verkligen ändrats sen vecka 6 när jag fick reda på att jag va gravid :) sjukt att h*n växer så fort, sen efter 12 veckor märker jag den växer mycket fortare. Efter nån dag bara märker man att magen ändrats. Känner mig också väldigt osmidig, typ om jag ska vänta mig om i sängen känner jag mig jättetung och stel om magen typ :)

Tog två printsscreen men det blir kanske inte samma storlek på bloggen som på skärmen.






Kommentarer
Linda

Hej Malin. Tänkte höra, vart köper du helst dina underkläder? Jag har 65G och hittar inga fina fina någonstans :( Får alltid köpa med för stort underband..

2013-01-21 @ 11:30:21
Belovely

Linda: Hej!
Då har vi samma bhstorlek. Jag gillar www.amazon.co.uk bäst. Oftast gratis frakt, billigt och har alla bhstorlekar.
Köpte nyligen en bh i 70F på cubus med som sitter bra. Den är lite stor men 70 funkar ibland.
Annars finns www.bravissimo.co.uk, www.figleaves.co.uk eller butiker som change, twilfit och triumph. Men är väldigt dyrt i de butikerna så det bästa utbudet hittar du på engelska sidor :)

2013-01-21 @ 11:46:58
Sophie

måste ladda ner, tack för tipset

2013-01-21 @ 12:18:39
URL: http://www.eciggshop.se
Belovely

Sophie: ja gör det :) den finns bara som ipad app så du vet :)

2013-01-21 @ 14:58:07
Linda

Tack:) Ska kika där.. Vilken storlek beställer du i utländsk storlek?
Är det inte väldigt dyrt med returer dit?

2013-01-22 @ 08:54:12
Belovely

Linda: jag beställer 30F. Det är 65G men på lappen på bhn stårndet att det är 65F i eurostorlek men det stämmer inte. De beror nog på att de har dubbelstorlekar i england.

Om du sa returnera en bh är det inte så dyrt då de är lätta, oftast skickar man tillbaka dom i en påse som man får den med. Har för mig det kostar drygt 50kr beroende på var man skickar.
Tex amazon är en sida med massa olika leverantörer från olika länder därför finns så stort utbud :)

2013-01-22 @ 10:22:53
URL: http://www.belovely.blogg.se
Linda

Taack för din hjälp:)

2013-01-22 @ 18:49:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0