China Glaze

China Glace har ett väldigt stort utbud av nagellack och väldigt snygga färger.
Har hittat 7-8st jag vill beställa från www.head2toebeauty.com. Där kostar de ca 3.5 dollar styck (23kr) medans de kostar runt hundra i Sverige. Så 8 nagellack kostar 176kr plus frakten runt 100kr tror jag sen kan det bli tull på 70-100kr max så slutsumman blir nog runt 350kr eller mindre.
Om jag köpt från Sverige eller från amazon hade det kostat ca 800kr.

I höstas va jag galen i smink och köpte allt nytt, nu är det naglar :) Ska testa göra ombrenaglar längre fram med :)

Glittrerlacken kommer jag ha på tippen och lite ner på nageln, snyggt att matcha med de rosa eller de olika silver/glitter.

Nagellacken heter:

Something sweet, peachy keen, icicle, material girl, tinsel town, hot pink och snow globe. Ska kanske köpa en som heter snow som är helt vit med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0