Dior forever

Min Lancome teint Miracle foundation börjar ta slut och har länge velat testa dior forever. Hittade den billigt från www.amazon.co.uk för 360kr med frakt. På kicks kostar den 515kr och nästan 600kr på vissa hemsidor. Jag tittar alltid på amazon innan jag köper nåt för de brukar va mycket billigare och de har ALLT där :)

Är nöjd med min Lancome också men hade velat ha en lite mer täckande. Får se om jag blir nöjd med Dior, den har fått väldigt bra betyg iaf.
Beställde 031- sand. Den såg bäst ut när jag provade på Kicks.



Kommentarer
LinaJ

Jag har haft denna, inte såå jätte bra.
Ger väldigt kakigt resultat.
Hade den under min "fjortis" period,
även hur lite jag än hade på borsten så såg det väldigt mycket ut..
Men hoppas de blir annat på dig :)

2013-01-28 @ 14:01:15
Belovely

LinaJ: hej!
Ne kakigt resultat vill man helst undvika. Men har testat den en gång o då kändes den bra.
Gäller o ha rätt färg och foundationborsten kan påverka med.
Men alla foundation passar nog inte alla, så får hoppas den passar mig :)

2013-01-28 @ 14:05:20
URL: http://www.belovely.blogg.se
Mrs V

På mig blir den inte kakig iaf, med foundationborste kan den bli väääldigt täckande däremot så beroeende på om jag vile ha den looken (typ när man ska ut o festa) eller mer naturligt körde jag med fingrarna, blir mer naturlig look då.

Men som sagt.. alla passar i olika.. får hoppas den funkar på dig nu när du beställt den :P

2013-01-28 @ 16:11:15
URL: http://boobluscious.blogg.se
Belovely

Mrs V: bra den kan ge ett väldigt täckande resultat. Blir spännande o testa den riktigt. :)

2013-01-28 @ 16:29:09
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0