Katsumi

Fick mail att katsumi har 40% rea på allt. Älskar deras bikinis men jag vet ju inte om jag vill bära minitrosor efter jag fått barn. Kanske aldrig mer vill visa mig i bikini :O. Så kanske inte bör köpa bikinis nu :). Har över 10 stycken så de får räcka. Tror rabatten funkar för alla när man anger SALE40% på ordinarie priser. Har köpt från dom två gånger, en leopard och denna corallfärgade. ÄLSKAR corallfärg på sommaren. Min favoritfärg!

Men skulle vilja ha nån av dessa med :) Men jag står emot :)



Kommentarer
Sara

Hej! Tänkte bara höra med dig om din resa till cypern?
Vart åkte du då och rekommenderar du landet?
Jag o killen funderar nämligen på att åka dit..
men vet inte vart i cypern.

Hur e maten åså?

2013-01-07 @ 23:46:00
Belovely

Sara: hej!
Cypern är mitt o sambons favoritresmål. Det bästa landet jag varit i europa iaf. Vattnet är väldigt fint och är oftast bra väder varje dag. Vi hade halvpension så vi åt på hotellet varje kväll och maten va sådär. Är vegeterian så kunde bara äta pommes me tzatziki o grönsaker typ. Serverades ingen fisk på två veckor.
Men tycker sällan all inclusive är så gott. Åt ute två gånger o de är ok mat, som hemma nästan.

Jag har varit i fig tree bay alla gånger. Är mer för familjer och inte lika mkt ungdomar o supa som i agia napa.
Kan rekommendera o ta ett hotell nära huvudgatan, vi hade den precis nedanför o där finns många restauranger, barer och affärer. Så det är mkt folk där men ändå mest familjer och par.

2013-01-08 @ 10:25:08
URL: http://www.belovely.blogg.se
J

Woop. Köpt en likadan salmon som du har. Har spanat in den ett bra tag nu! Najs med rabatt. :) Fungerade med koden SALE40. :)

2013-01-09 @ 19:12:57
Sabina

Fan vad photoshopad modellen från Katsumi alltid ska vara. Hon ser ju nästan tecknad ut haha
Men hon hade väldigt fin mage...

2013-01-09 @ 19:41:29
Belovely

J: vad bra rabatten funkade :) inte så kul o lägga nästan 1000kr på en bikini :)

2013-01-09 @ 20:03:52
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Sabina: haha vet. Ser ut som en SIMS figur. Man kan lika gärna göra en animerad modell, borde va billigare :)

2013-01-09 @ 20:04:46
URL: http://belovely.blogg.se
Therese

Hej Malin!

Vilken storlek har du på över och underdel?

Jag måste nog ha en storlek mindre på överdelen iaf.

Kram / Tess

2013-01-09 @ 21:31:10
Belovely

Therese: hej!
Jag har S i underdel, tror de va minsta storlek, annars är de XS. Men de går ta en storlek större i underdelen om man vill ha mer täckande då man knyter på sidorna. Och L i överdelen. Den är lite förstor så hade nog kunnat ha M också i överdel.

2013-01-09 @ 22:35:02
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0