So cutee

Ellos har mycket fina bebiskläder och kommer nog göra en liten beställning där senare. Just nu är det svårt att veta hur mycket kläder som behövs i samma storlek så jag får inte köpa för mycket, jag kan köpa mer senare annars om jag märker de inte räcker :) Men man vill ju ha allt!

Nästa helg kanske pappa kommer hem till oss och hjälper oss måla bebisrummet vitt. Sen ska vi ha en fototapet när vi vet könet eller målar jag något. Sen helgen efter det efter vi gjort ultraljudet ska vi till Ikea o köpa det skötbordet och lite annat smått :) sen blir det Ullared nån gång efter det. Längtar :)



Kommentarer
Johanna

Jag kan nästan bläddra på ellos baby del varje dag!!! :) på fredag ska vi på rul hoppas så liten visar upp sin bästa sida :p haha sen kan jag inte längre hålla fingrarna i styr. Ullared blir i mars fy va jag längtar!!

2013-01-21 @ 12:33:36
URL: http://withlovin.blogg.se
Belovely

Johanna: hej!
Vad spännande! Läste det på din blogg, hoppas ni kan se könet:) vi ska på rul nästa fredag så de ska bli väldigt spännande.

2013-01-21 @ 15:00:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0