Va ett tag sedan..

Det va ett tag sedan jag shoppade kläder från nätet. Försöker minska/ sluta med det då det slukar mina pengar :)

Men hittade lite snyggt från www.missguided.co.uk. Behöver leggins/ tight då jeans är så obekvämt nu.

Jag gillar den svarta jumpsuiten men den vill jag bara bära på fest då den är väldigt urringad och kommer nog knappt festa nåt när vi har bebis, då jag knappt festade nåt innan :) har tappat lusten till det, den största anledningen är för att klä upp sig och göra sig fin och komma ut bland folk. Men känns oftast skönare att va hemma :)



Kommentarer
SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Hej! Ramlade in här tack vare blogstart.se :] Ville bara lämna ett litet avtryck innan jag klickar mig vidare. ;] Eftersom vi båda är ute efter att få fler besökare till våra bloggar så kanske du har lust med ett bloglovinbyte eller blogkeenbyte? :] Hoppas att helgen har varit bra! :]

2013-01-21 @ 00:01:31
URL: http://sandratorn.se
Belovely

Sandratorn: hej!
Jag kör inte med bloglovinbyte :)
Tack detsamma!
Kram Malin

2013-01-21 @ 09:36:53
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0