Läkarbesök

Idag va vi på BVC och mätte och vägde samt hade en läkarkontroll.
Vincent växer som bara den!! Han har gått upp ytterligare 500gram på en vecka så nu väger han 5 kilo och är 55cm om jag minns rätt. Så de tyckte jag skulle testa att bara amma och skippa ersättningen, men om han inte verkar nöjd och skriker kommer jag ge lite ersättning. För ibland verkar det inte komma nån mjölk och han bara skriker tillslut.

Han har även fått torsk, en svamp/bakterie i munnen. Så vi skulle pensla på lite Vichy vatten på tungan flera gånger per dag.

Men allt såg bra ut, hjärtat, höfterna, ögonen. Gulsoten har försvunnit och hans svullnad på huvudet :)
Tycker personalen på vårt BVC är jätteduktiga. De är väldigt positiva och ger väldigt mycket komplimanger.



Kommentarer
nathalie

grattis fina du! du kommer bli/e en super mamma!

Svar: Tack så mkt! <3
Malin

2013-07-24 @ 13:24:19
Johanna

Men så fin bild, han ser sådär tuff o busig ut :D

Svar: Hehe jag tycker me han ser lite busig ut :P det kommer han säkert bli senare :)
Malin

2013-07-24 @ 13:54:02
URL: http://withlovin.blogg.se
Msz

Oj sååå söt han är!! :)

2013-07-24 @ 21:18:02
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0