Ny tatuering

Efter sommaren är det dags för en till tatuering. Ska tatuera in Vincents namn och födelsedatum. Hittat en sida med massa typsnitt att välja på - www.dafont.com

Hade tänkt göra den på insidan av överarmen men får se om jag ändrar mig.


Idag har jag fått lite mer gjort hemma, febern känns nästan helt borta men är fortfarande lite knölig och öm om ena bröstet. Är svårt att massera knölarna då de är så ömt.
Igår va Vincent väldigt glupsk. Fick amma han varje timme hela kvällen och han verkade aldrig bli riktigt nöjd. Vissa gånger låg jag nästan en timme o ammade, han somnar lätt vid bröstet så det drar ut på tiden lite. Tillslut va brösten väldigt mjuka och kändes nästan tomma så gav han mjölk från frysen och efter det sov han i 4 timmar i sträck :) Behövde verkligen den sömnen så idag har jag varit väldigt pigg.
Men idag har han ätit va tredje timme så nu verkar han återgått till det "normala" :)



Kommentarer
Isabelle

Hej, jag gjorde en tattoo på insidan av underarmen för 3 veckor sen med min sons namn.
Tänkte på,ditt inlägg med bikinisarna här ovan, vilka storlekar tar du när du köper Trekants bikinis?
Jag har jätteproblem med att hitta några som passar å samtidigt lyfter bröstet.
Du kan ju svara på mailen :)

Kram!

2013-07-09 @ 18:03:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0