Utvilad

Igårnatt sov Vincent 6 timmar i sträck. Väldigt skönt! Och inatt passade sambon han hela natten, de sov på nedervåningen för det va kokhett i sovrummet. Så jag har sovit en hel natt i sträck så nu är jag utvilad :) han vaknade bara vid 3 och åt o sen somnade om.

Men Vincent har blivit mer skrikig de senaste dagarna. Innan skrek han bara när han va hungrig men nu behöver han mer närhet. Han älskar att gungas och vaggas. Funderar att köpa en vagga men de kostar ju lite. Han älskar också att ligga på sambons bröst så det får va hans säng annars :)

Köpte MAM nappar på babyproffsen förra veckan. De verkar så populära och läst de lättare greppar de napparna. Fast Vincent tappar de lika lätt. De kostade 100kr så det va dyrt. Men såg de va billigare på apoteket.



Kommentarer
Madde

Jag köpte 2pack med MAM nappar på Maxi och de kosta bara 40:-, ett tips kanske :)

Svar: det va billigt! :) fast nu är det försent. Men babyproffsen brukar ha överpriser
Malin

2013-07-29 @ 20:32:13
URL: http://madeleinehagberg.blogg.se
Anna

Om du gillar deras sida på FB så får
man en gratis.
Tror de har kvar det, så kolla där!

Svar: hej :) Jo det har jag med läst. fast orkade inte vänta me o få den :P
Malin

2013-07-29 @ 21:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0