4 dagar kvar

Nu är det bara 4 dagar kvar till BF. Kommer ihåg när det va hundra. Gått väldigt fort tycker jag :)

Blev ingen midsommarbebis och inget hände inatt heller. Jag får bara molande värk efter jag varit uppe och kissat men inget mer, sen trycker de mycket neråt ibland.

Jag hoppas ni hade en bra midsommarafton!:) Antar många ligger bakis nu ;) Jag hade nog min tråkigaste midsommarafton nånsin igår. Va bara hemma o hade långtråkigt med värk i hela kroppen. Men så är det i väntans tider :) Hade trevligt i torsdags istället där vi grillade och hade lite besök :)


Min sambos brors hundar följde också med. Så söta :) om jag köper hund i framtiden blir det en Pomeranian!



Kommentarer
Anonym

Malin, tror du kommer få den 29de :)
4020g 52cm lång ;)

2013-06-22 @ 15:04:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0