Arg

Är så arg just nu!
Sambon skulle cykla till jobbet och märker min cykel är stulen :( jag kan inte förstå att nån går in på vår tomt och snor en cykel. Va säkert några fulla förlorare under midsommar. Men vi har varit hemma hela tiden så synd vi inte såg dom då den stod nedanför sovrumsfönstret. Hatar verkligen folk som tar andras saker! Det va ingen billig cykel heller, och hur ska man känna sig trygg nu när man vet folk går in långt på ens tomt och tar ens saker? Framöver måste vi låsa in allt i garaget för folk inte förstår vad ditt och mitt betyder..

Nån snodde även min vinterjacka förra vintern på gymet, stackars människor säger jag bara som inte har råd o köpa eget som måste sno andras.



Kommentarer
mrs v

Förstår din känsla. Har fått cykel tagit från vårt garage. När jag bodde hos förälsrarna. Och då måste man först igenom en låst grind sen runt trädgården och in i garaget...jävla kräk att dem ens har mage...fattar inte vf vissa tycker det e ok ta andras saker.

2013-06-24 @ 13:10:12
URL: http://www.boobluscious.blogg.se
Belovely

MrsV: jag får nog tillbaka lite på hemförsäkringen men det är surt man inte kan ha sina ägodelar på sin tomt utan nån snor det.

Oj, det är sjukt de gjorde en sån ansträngning för en cykel. Man ska ju inte behöva ha larm i sitt garage. Hade varit skönt om man tog de på bar gärning så de fick skämmas.

2013-06-24 @ 13:41:32
URL: http://BeLovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0