Dag 3

Nu har jag varit mamma i tre dagar :) jag har faktiskt inte riktigt fattat det än att vi är en familj, att jag har en son!
Är så glad han är frisk och att amningen fungerar. Han ammar mycket bättre nu än de första dagarna innan mjölken rann till och han är så nöjd efter så han sover oftast efter amningarna.

Känns som allt funkar så bra, trodde det skulle va mycket jobbigare än vad det varit hittills. Jag är ofta väldigt trött men jag sover iaf ca 7-8 timmar per dygn, men de är inte sammanhängande.
Skönt o ha sambon hemma med som hjälper till med allt. Det kommer nog va mycket jobbigare när han börjar krypa och gå, då måste han passas hela tiden. Nu kan vi låta han sova i sängen medans vi gör andra saker. Kan säga jag städar fortfarande lika mycket haha, klarar inte av oreda. Får se om det fortsätter såhär eller om tröttheten kommer ikapp.









Kommentarer
Mikaela

Så söt han är! Underbar napp ni hittat åt honom :)

Svar: tack :)
Malin

2013-07-01 @ 10:55:09
HomerCaura

TEST

2023-04-10 @ 07:45:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0