Denna dagen avklarad

Nuförtiden tar jag en dag i sänder :) Vill inte göra det för då går det så långsamt. Men jag är supertrött om dagarna så orkar inte ta mig utanför huset. Blev bjuden till sambons mamma på mat idag men orkade inte dra dit. Somnade en stund mitt på dan som jag annars aldrig gör.

Jag och sambon gick en promenad ikväll för ha läst de kan sätta igång. Tror egentligen inte så mycket på att man kan sätta igång en förlossning med hemmakurer men skadar inte o försöka :) Jag fick iaf mycket sammandragningar under tiden jag gick.

Ligger nu med denna molande värken och trycket neråt som gör att man känner sig kissig HELA TIDEN. Ibland svider det till ordentligt när han trycker neråt. Han har ju huvudet bakom kissblåsan.


Sasha ligger alltid jämte min kudde, är så mysigt :) Men sambon gillar med att ha Sasha jämte sig så ibland tar han henne o lägger henne jämte sin kudde. Är rätt kul att hon sover på det stället hela natten sen :) För annars ligger hon aldrig jämte oss, bara i sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0