Denna väntan

Jag märker lite skillnad för varje dag. Får mer och mer mensvärk i nedre delen i magen och ibland lite i svanken. Har också känt av fler sammandragningar. Men det gör inte ont utan bara som vanlig mensvärk. Men antar allt förbereder sig för de riktiga värkarna.
Nu imorse hade jag också väldigt bruna flytningar. Misstänker det är rester från slemproppen?
Sen igårkväll va jag kissig hela tiden. Gick nog på toa 4 gånger i timmen. Tittade på en unge i minuten på youtube, det finns 3 avsnitt där :) Kul o se hur det kan gå till med förlossningar i Sverige.

Sen märker jag att Vincent kommit ännu högre upp. Han sparkar upp på mitt bröst, finns verkligen ingen mer plats upptill så jag hoppas han hamnar längre ner nu :) Men samtidigt känner jag ett tryck neråt. Men magen är inte alls låg, undrar om den nånsin blir de :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0