Tack <3

Tack så jättemkt för alla era gratulationer och lyckönskningar!

Vi åker hem redan idag. Mår mycket bättre än jag trodde jag skulle göra och det är lättare att slappna av hemma.
Vincent har sovit hos mig nästan hela natten så vi har fått lite sömn iaf :)
Så skönt o slippa den stora tunga magen med, den är fortfarande stor men mycket mjuk och nu kan jag böja mig fram :P den känns som en mjuk ballong nu när musklerna är så delade.
Sen blöder man sjukt mkt och är svårt att sitta då jag sydde lite. Annars mår man som vanligt.

Ska bli så skönt att åka hem, har drömt om denna dagen så länge, att få komma hem med vår son <3 Det är sjukt att man kan bli så förälskad så fort i en annan människa.



Kommentarer
Johanna

Grattis till Vincent! Ser framemot förlossningsberättelse. Längtar till det blir min tur att bli gravid. Kram

2013-06-28 @ 10:49:55
Jojo

Kan tänka mig att det är en underbar känsla att få hålla i sin son för första gången :) är så glad för er skull att allt gått bra! Skönt att du mår bättre redan :) kram

2013-06-28 @ 11:46:37
Anonym

Så fin han är !!

2013-06-28 @ 13:52:28
Sara

Grattis till er pojk!
Vi valde visst samma dag och samma tidpunkt att föda våra knoddar!
Riktigt lustigt ju när vi hade samma bf oxå!

Kram

2013-06-28 @ 14:31:13
URL: http://enmagetill.blogg.se/
Dani

Men vad fin han är :) grattis!

2013-06-28 @ 15:08:10
Fanny

Åh, grattis! Vilken fin liten kille ni fått. Ta hand om er alla tre!🌸

2013-06-28 @ 23:29:49
URL: http://www.fannyfagervall.blogg.se
Therese

Åhh grattis! Han är ju såå fin :)

2013-06-29 @ 09:23:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0