Klädbilder

Här kommer lite kassa mobilbilder jag tog idag. I detta linnet framhävs inte magen så mycket då det inte sitter så tajt. Kan ta bild imån med min nya mammatopp jag köpte i veckan. I den framhävs verkligen magen då det är resår under brösten :)
Ska ta bild på min onepies nån dag med som jag fick idag. Den är väldigt mysig men va för kort i benen. Så får ha benen lite uppdragna. Jag är 168cm lång och tog en S. Så ni som är runt 168 och vill ha rätt längd så välj M. (Köpte den på missguided.co.uk).

Men jag gillar när den är lite tajt, tycker man kan få en hängrumpa när man har såna stora onepies.



Kommentarer
Anna

Vilken fin mage! <3

2013-03-15 @ 22:56:45
URL: http://annawickman.blogg.se
Jojo

Fint linne och fin mage! :)

Svar: tack :)
Malin

2013-03-17 @ 15:51:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0