Träning

Saknar att träna. Men man känner sig så otroligt klumpig och öm i kroppen så jag skulle inte kunna träna fullt ut, och då är det inte alls kul när man bara kan träna försiktigt. Så får försöka ta igen det sen. Idag när jag gick i 5 min så fick jag superont i höften, kanske bara va stel men hoppas jag kan gå promenader iaf. Tänkte börja med det nu i april när jag kommer jobba mindre.

Är lite orolig om jag kommer få mkt problem med höftpartiet när jag blir större. Då mina höftben är lite vridna och benen har lite olika höjd, skiljer ca 2-3 cm, så ser lite sne ut när jag står rakt :P Men ena sidan av kroppen kommer ju påfrestas ännu mer nu när jag är tyngre. Änsålänge är det inte så farligt iaf. Däremot på morgonen när jag ska gå upp har jag ont överallt, ryggen är hur stel som helst och känns som träningsvärk.



Kommentarer
Jojo

Hoppas du slipper problem! Haha, fy vilken söt bild :D

2013-03-18 @ 22:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0