Favvo

Nu när man känner sig som ett fläskberg är det svårt att klä sig snyggt. Nu i slutet samlar många på sig vätska med och det känns som jag har börjat svälla lite överallt.
Om jag fått välja tror jag det hade varit bäst att få bebisen i början av maj/ slutet av april så man kunde återställa sig till sommaren. Det är lite tråkigt att inte kunna klä sig som man brukar. Annars älskar jag sommaroutfits. Gillar jeansshorts o ett slappt linne, snygga klänningar med högklackat osv. Men slappa kläder undviker jag helst då formen mer blir som en boll då haha!
Sen ett annat lyxproblem är att jag har svårt o sola ryggen, sålänge jag inte borrar ett hål för magen i solstolen :)
Kanske två hål för tuttarna med så blir det perfekt. Varför finns det inte såna solstolar eller sängar?:P Tänk vad bra det vore om det fanns en madrass som anpassade sig efter magen.
Ibland vill jag bara lägga mig på magen eller lägga mig på sambon men det är omöjligt nu. Känns för obehagligt o sen skulle jag knappt komma upp igen.


Här är lite favoritoutfits jag gärna hade kunnat bära nu när sommaren är här






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0