Vill ha

Tycker det är kul att titta efter kläder, speciellt fina klänningar. Fast inte lika kul nu när jag inte har pengar. Sen är det bättre jag köper efter förlossningen så jag vet om det passar.
Fast kommer nog köpa den svarta långklänningen med mönster :)

Sen har jag kikat på kläder jag kan ha på dopet, är ute i god tid ;) Har redan börjat planera lite smått hur vi ska dekorera här hemma och hur vi ska göra med sittplatser. Men det är 3 månader kvar :)

Jag hade gärna haft fina balklänningar varje dag, det är synd det är så få tillfällen man kan ha det. Så jag kommer nog köpa nåt som man kan ha annars med. Som den vita kjolen.

Den corallfärgade med stenar är nog det säkraste kortet då det är bomull och stretch. För tror det blir trångt för brösten i de flesta :P Sen problemet när man köper långklänning är att det aldrig är rätt längd och jag har ingen symaskin som funkar.

Dessa finns på www.nelly.se och www.boohoo.com




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0