Träningsuppägg biceps

Här kommer mitt bicepsupplägg. Här brukar jag nästan alltid köra samma övningar. Men inte alltid jag kör preacher curl och ibland sitter jag ner med hantlarna och ibland står jag. Men de övningarna i kablarna kör jag alltid.
Jag körde biceps och mage igår. Mina armar va spagetti sen. Jag tänkte köra mer cardio men min mage kurrade så mycket så hela gymet vibrerade, så va tvungen att dra hem o äta :)
 
Biceps:
 

Jag började passet med uppvärmning på crosstrainern i 10 min.
 
Preacher curl:
Värmde upp ett set med 7 kg x12. Sen körde jag 8kg x12 i tre set.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dumbbell biceps curl:
 

Första setet tog jag 9kgx12 sen tre set med 8kgx12
 
 
 
Overhead cable bicep curl:
 

15kg 12-10rep x 4 set
 
 
Cable hammer curls:
 

Eftersom detta va sista övningen orkade jag bara 20kg 12 rep x 4 set.
Va helt slut i armarna efter!
 
Gammal bild, denna togs nog för 2 månader sen, precis när jag hade börjat på gymet :)
 
 
Denna övningen gjorde jag inte igår för det fanns ingen ledig bänk. Men annars brukar jag alltid sitta ner och göra ca 12 rep och sen står jag och kör 10 till.
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0